[Gelistirici] review olayı

Koray Löker loker at pardus.org.tr
21 Ara 2007 Cum 14:09:05 EET

Selam,

O var mıydı, böyle miydi kısmına gidip de baştan tekerlek icat etmektense
gittim bir tane del.icio.us hesabı açtım, parolası hani0yazi siz de
bulduğunuz/bildiğiniz eski/yeni reviewları ekleyin (Beranger'in küfürleri
bile bence) kim hangi sürüme ne demiş diye görebilelim...

2007.1 2007.2RC2 gibi tagler ile, sürümlere göre review ayırt etmek kolay
olacak, rss de veriyor... mis...

hadi imeceye... :) herkes en sevdiği review'ı eklesin... eğer pisi üzerine
yazı varsa pardus review değil pisi review falan diye taglemeyi unutmayın...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->