[Gelistirici] önceki gün (yazar henüz bir gün yaşlansa da...) yazılan bir review daha...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
21 Ara 2007 Cum 13:54:17 EET

Selam,

Son bir iki günkü mailleri hızlı geçtim, bu belki gönderilmişti ya...
Tekman'ın blogunda sözü geçmeyince yenidir dedim ;)

http://tech.propeller.com/story/2007/12/20/raidens-review-pardus-linux-20072

ve yorumlarıyla... Yorumlar şimdilik normal... henüz türk yaptı o yüzden
iyi/kötü kavgasına falan girmedi... (Bunu okuyan ve diyecek lafı yokken gidip
Pardus Rulez! falan yazanlara bir mesajım var, yapmayın çocuğum... Güle güle
kullanın ama böyle tavırlar göstermeyin rica ediyorum...)

http://forums.raiden.net/viewtopic.php?t=13014

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->