[Gelistirici] 2008 için arkaplan önerisi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
19 Ara 2007 Çar 12:05:35 EET

On 19 Dec 2007 Wed 10:07:48 Rasim AKAR wrote:
> Bana göre görsel arayüz açısından "ikon set hariç bence müthiş durumda" bir
> çok yeniliğe gitmemiz gerektiğini düşünüyorum.
> Nedense görsel arayüz yeniliğinden hep kaçınıyoruz.
> Bu söylediklerimi bir sitem değilde bir öneri gibi algılarsanız beni mutlu
> edersiniz.

Bu konu, bu listenin konusu değil... Görsel tasarım konusunda da, tıpkı
programlamada olduğu gibi bir camia  yapısı kurmak güzel olur, ancak henüz
öyle bir işleyişi yürütebilecek yapımız yok... Olduğunda bu konuları oraya
taşırız, şimdilik bir araya gelme nedeni programcılık tabanlı geliştirme olan
insanlarla görsel tasarım tartışmak gibi bir hata yapmayalım derim...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->