[Gelistirici] Build sırasında hataları otomatik yakalama [gcc undefined signed overflow optimization]

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
15 Ara 2007 Cmt 14:48:22 EET

Saturday 15 December 2007 14:44:45 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> 15 Ara 2007 Cts tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Abi bunun farm kodu içinde olması hoşuma gitmedi, bunun yerine dışardan
> kullanılan bir betiği bir süreliğine depoda çalıştırıp çıktılarını
> paylaşalım liste ile ya da o atsın e-posta v.s ama direkt olarak derleme
> işlemine ait olmayan birşeyi pisi ya da farm içine almayalım derim :)

Farm kodu derken aslında farmla paralel çalışan demek istedim, kitaplık
kırıldı mı diye kontrol eden kod gibi. Yani nerede olduğu önemli değil ama bu
problem tehlikeli :-)

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.