[Gelistirici] servis betigi ile çalışan programların debug edilmesi

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
14 Ara 2007 Cum 19:25:35 EET

14 Ara 2007 Cum tarihinde, Recep KIRMIZI şunları yazmıştı:
> service openldap-server start dedigimde
> openldap-server hata verdi: Unable to start service.
> cevabını veriyor. Bunu bir şekilde debug edemezmiyim? Hatanın nerede
> olduğunu görebilirsem en azından araştıracak birşeyler çıkar.
>
> Fikir?
> Öneri?
> Tavsie?

Bu sorunun sistem yerelinden kaynaklandığını söylemiştim IRC'de, sanırım
diğer mesajların arasında kaynadı :)

Sistem yereli UTF-8 ise, core.schema'da hata olduğunu sanıyor sevgili
openldap...

LC_ALL="C" service openldap-server start ile deneyebilirsin.

Hamiş: Paketin servis betiğini güncelledim, bir sonraki sürüm çıktığında
2007'ye merge ettiririm.