[Gelistirici] glibc/gcc ve XEN

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
8 Ara 2007 Cmt 14:29:06 EET

Selamlar,

glibc'de Xen'in daha hızlı çalışması için -mno-tls-direct-seg-refs ile
derliyoruz. Debian daha güzel olarak libc-xen paketi yapmış
ve -mno-tls-direct-seg-refs sadece orada kullanmış.

Ben de 2008 için glibc paketinden -mno-tls-direct-seg-refs'i kaldırdım.
glibc'den çıkan bir glibc-xen paketi yapıp Xen'e onu kullandırtmalıyız. Zor
olacağını sanmıyorum.

GCC için de benzeri bir işlem yapan tls-no-direct.diff yamasının şu anda
diğerleri tarafından nasıl yapıldığını bilmiyorum. Bunu sadece XEN'e
uygulamak için bir yöntem var mı ondan da emin değilim. O yüzden dokunmadım.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.