[Gelistirici] Svn ve Cvs 'ten derlenen paketler...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
4 Ara 2007 Sal 10:13:50 EET

On 04 Dec 2007 Tue 10:08:14 Recep KIRMIZI wrote:

> This is an unofficial SVN repository and community home page for Cinelerra,
> the non-linear video editor and compositor for Linux. The official home
> page  and the Sourceforge page are maintained by the original developer.

Burada community kısmındaki vurgu daha önemli, pspec dosyasına baktığımız
zaman bu farkı görmüyoruz, oysa tüm dünyada cinlerra ve cinelerra-cv arasında
bu fark ayırt edicidir ve çoğunluk cv sürümünü tercih eder...

Edepli bir fork yaptıkları için geri besleme, uyumluluk vs. içeriyorlar, o
biraz yakınlaştırıyor projeleri... Tam da bu açıdan "tanımadığı bir programı
paketliyor olmasın Ertan" kaygısı taşıyorum...

SF'deki sayfaya göz atıp hakkında fikir edinerek program paketlemek iyi bir
şey değil, şu anda da, listeden kaç yıldır kullandığım programla ilgili de bu
düzeyde yorum okuyorum gibi hissediyorum...

hamiş: tarball'lar için yer ayrılsın, bu çözüme kavuşsun falan o konuyu
kapatmayalım tabii, ama paketlerimizi tanıyalım konulu önemli ilkemizi de bu
vesileyle hatırlayalım diye not düştüm, bu örneğin özel bir önemi yok aslında
benim için...
--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->