[Gelistirici] Svn ve Cvs 'ten derlenen paketler...

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
4 Ara 2007 Sal 10:02:02 EET

Tuesday 04 December 2007 Tarihinde 09:56:36 yazmıştı:

> Tamam elle tarball yapılmış olabilir, ama bu "isminden de anlaşılacağı" bir
> şey değil, zira oradaki CV CVS ile ilgili bir kısaltma değil; Community
> Version kısaltması... cinelerra'nın geliştiricisi birazcık kalın kafalı
> olduğu için bir başka grup tarafından CV adıyla aktif bir fork
> sürdürülüyor...
>
> Ha, ama olay şu ki, pspec'te de aynı bilgi var... Yani Ertan paketi
> yaparken hep söylediğimiz bir şeyi yapmamış, iyi bildiği paketten
> başlamamış, daha neyi paketlediğinden haberi yok diye bir korkuya
> [...]

<Description>Cinelerra - Professional Video Editor - Unofficial
CVS-version</Description>

pspec'teki Description tag'ı Cvs diyor. Ben onun yalancıyısım. Ama asıl mevzu
paketin Cvs ya da comminity version olmasından ziyade bu şekilde
sıkıştırılmadan koyulan kaynakların ne olacağı. Belki pisi ileride bu işi
yapar. Hatta eminim yapar :) ümitliyim. Fakat buna en azından şu an için bir
çare bulmak lazım gibi geldi bana...
--
Recep KIRMIZI