[Gelistirici] [paketler-commits] r35886 - in 2007/server/www/apache: . files

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
3 Ara 2007 Pzt 15:04:56 EET

Mon, 3 Dec 2007 15:00:21 +0200, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> :

> Gençlerin önünü açalım :P
Hani genel olarak sunucu paketlerinde bir uretim ortaminda kullanilma
kaygisi olmadigindan cok onemli olmayabilir de, insan bir durur yav
dagitimin koskoca web sunucusuna hic gelistirici kitlesiyle iletisim
kurmadan yama yaparken :/

Bu arada yanlis anlasma olmasin, lafim Eren'e degil kesinlikle, sana :)

                   Doruk