[Gelistirici] live cd icin ek paket boxes

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
2 Ara 2007 Paz 03:45:09 EET

pam_fprint ile doğrulama denemeleri yaparken
/etc/pam.d/system-auth dosyasını sadece parmakizi ile doğrulama yapacak
şekilde değiştirdim. Dogrulama olayı istedigim şekilde gerçekleşti fakat root
kullanıcısı için parmakizi tanımlamadığımdan (aklıma gelmediğinden) dolayı ne
konsoldan root olarak ne de sudo su ile root login olamadım. Sonrasında live
cd ile açıp dosyayı tekrar eski haline getirdim. bu tarz işlerde bazı
komutları comment haline getirmek için boxes bence biçilmiş kaftan

Paket Contrib deposunda bulundu:
Ad: boxes, versiyon 1.1, sürüm 1, inşa 1
Özet: Verilen yazıların etrafına kutu yerleştirmek için bir araç.
Açıklama: A utility for drawing boxes around the given texts.
Bileşen: applications.util
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 124831
Ters bağımlılıklar:

Bu arkadaş böyle durumların üstesinden daha iyi gelebilmek için çalışan cd
içine alınsa ne güzel olurdu değil mi?
--
Recep KIRMIZI