[Gelistirici] Package-manager garipliği

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
2 Ara 2007 Paz 03:22:49 EET

Dün akşam stable depodan yaptığım system.base bileşen güncellemesi
sırasında aynı olay başıma geldi. package-manager'i öldürdüm, çok fazla
vaktim yoktu, biraz bakındım paketleri düzgün yüklemiş gibiydi. Bugün
mplayer-plugin, firefox ve 2-3 paketi daha yükseltirken yine takılmış,
gelince gördüm. Yine paketler düzgün yüklenmişti. Dün pisi check ile
baktığımda bir problem görememiştim. Var mı fikriniz? Hata girmedim
çünkü benim başıma gelen anlık bir problem olabilir diye düşünmüştüm
zira package-manager/pisi'nin son dönemde kararlılığını bozacak bir şey
gelmedi aklıma. (urlgrabber desteği pisi-db'ye entegre edildi diye
hatırlıyorum)

Yarın tekrar etmeye çalışacağım olayı.

P.S : Takılmıştan kasıt grafik arayüz tamamen donmuş ve cevap
vermiyordu. Processlere baktığımda pisi'den forklanmış herhangi bir
process çakılmamıştı(make,as,ld,vb..), sadece package-manager sleep
state'de duruyordu)

--

Ozan ÇAĞLAYAN
Galatasaray Üniversitesi