[Gelistirici] [paketler-commits] r31650 - in playground/gokcen/programming/tools: . yasm

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Ağu 2007 Sal 09:47:03 EEST

On 28 Aug 2007 Tue 09:08:34 Gökçen Eraslan wrote:
> Vakit bulduğumda Cineralla'yı paketlemeyi düşünüyordum, bunu da o istedi
> ilginç bir şekilde. Hatta nasm'ı da istedi.

Cinelerra'nın bir forku var, community version diye... Onu paketlemeni
öneririm, diğeri gcc çıktısıyla dünyayı kurtarmayı umanlara antrenman sunmak
dışında bir fayda sağlamıyordu son bıraktığımda... Bir iki ay önce biriyle
geyiklerken o da "neyse ki community version var, yoksa olmaz o iş" dedi,
sanırım durum aynı...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->