[Gelistirici] Devel deposu için Translations.xml hadisesi..

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Ağu 2007 Pzt 11:32:42 EEST

27 Ağu 2007 Pts tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Merhabalar,
>
>  Toplantıda konuştuğumuz gibi devel deposundaki eksik
> translations.xml'leri oluşturdum, pspec.xml'ler içerisindeki
> çevirileri sildim ve po dosyaları ile depoyu senkronize ettim.
>
>  Contrib ve 2007 depoları için beklemedeyim.

Eline sağlık, 2007 deposu için de beklemene gerek yok bence, müsait olduğun
bir zamanda gönderebilirsin (eğer commit edemezsen diff'i bir yere upload
etsende olur :P)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/