[Gelistirici] Geliştirici sayısının arttırılması hakkındaki fikirler

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 16:41:59 EEST

aklıma elmişken birkaç birşey daha yazayım :)

bizim bilgisayar müh. bölümünde hocalar sağolsun öğrencileri linux ile
tanışmaya zorluyor bir şekilde. ödevler projeler vs. yani linux ve pardus
hakkında az çok bilgi sahibi olunuyor. ama iş yardım etmeye gelince çok az
kişi katılıyor. "neden bedavaya iş yapayım" mantığı gördüm biraz. bir özgür
yazılım projesinde çalışmanın ne gibi faydaları olduğu açıklanmalı bir
şekilde.. birde bilg. müh. ile sınırlanmamalı, öncelik mühendislik tabiki
ama meraklı olan her bölümde olabilir..

iyi çalışmalar,

--
Ayan Öztürk