[Gelistirici] Geliştirici sayısının arttırılması hakkındaki fikirler

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
24 Ağu 2007 Cum 16:05:35 EEST

Merhaba,
Bu tür etkinlikler okul kulüpleri ile yapılabilir. mesela ben elektronik
kulübü ile beraber (IEEE) anadolu üniversitesi mühendislik fakültesi için
gelecek dönem, pardus nedir, geliştirici nasıl olunur, nasıl katkı
sağlanabilir gibi konular üzerine bir dizi toplantı düzenlemeyi
düşünüyordum. ayrıca ne yapabilirim diyen herkesi mail listelerine irc
kanalına veya doğrudan ilgili kişiye yönlendiriyorum.

öneri "fantastik" değil. şu anda bir geliştirici adayı freenode'a girdiğinde
mutlaka bilgili birini bulup konuşabiliyor. şahsen #pardus ve #pardus-devel
kanallarının bu açıdan verimli olduklarını düşünüyorum.

ek olarak bir geliştirici adayına her fırsatta
hata.pardus.org.trhatırlatılmalı bence. böylece hata sayısının
azalmasına da katkıda bulunmuş
olur.

iyi çalışmalar,

--