[Gelistirici] Fwd: [paketler-commits] r31032 - in playground/gokcen/applications/multimedia/povray: . files

Gökçen Eraslan gokcen.eraslan at gmail.com
23 Ağu 2007 Per 14:47:07 EEST

Selamlar,

23-08-2007 tarihinde, Mustafa Günay yazmış:

> Author: gokcen.eraslan
> Date: Thu Aug 23 14:06:18 2007
> New Revision: 31032
>
> Added:
>    playground/gokcen/applications/multimedia/povray/
>    playground/gokcen/applications/multimedia/povray/actions.py
>    playground/gokcen/applications/multimedia/povray/files/
>    playground/gokcen/applications/multimedia/povray/files/configure.patch
>    playground/gokcen/applications/multimedia/povray/files/find-egrep.patch
>    playground/gokcen/applications/multimedia/povray/pspec.xml
> [...]

Evet var, ama bir çok eksiğini gördüğüm için baştan paketledim. İsterseniz
karşılaştırabilirsiniz.

--
Gökçen Eraslan

--
It was only supposed to be a joke, I never thought people would take the book
seriously. Anyone with half a brain can see that object-oriented programming