[Gelistirici] [Paketler] [buildfarm] error: desktop/kde/kdenlive/pspec.xml

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Ağu 2007 Sal 12:11:09 EEST

21 Ağu 2007 Sal tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:

> Nasıl oldu anlamadım ama mlt++, mlt'nin yeni sürümü ile derlenmediği için
> patlıyor(versionFrom=2.4). Kdenlive'da ona özenerek patlıyor. mlt++'ı
> derlenmesi için bir daha dürter misin Çağlar?

Ben anlamana yardımcı olayım, API veya ABI kırmış mlt

  broken /usr/lib/libmlt++.so.0.2.2 (requires libmlt.so.0.2.2
libmiracle.so.0.2.2)

Diğer paketler güncellendiği için tekrar queue'ya ekledim ama bundan sonra en
azından api/abi kırdığını haber ver olur mu?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/