[Gelistirici] Çomar betikleri geri dönüş değerlerinin yapısı.

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
20 Ağu 2007 Pzt 00:06:05 EEST

On Sunday 19 August 2007 23:39:08 Fatih Aşıcı wrote:

> verdim. Örneğin çomar betiğinde bir Device sınıfını önce metne dönüştürüp
> sonra diğer programda bu metni parse edip tekrar bir Device sınıfı
> oluşturmak zorunda kalıyordum.

Bu problem Furkan'ın bahsettiğinden çok farklı. Furkan dönüş değerleri
standart ve kolay ayrıştırılabilir olsun diye XML öneriyor.

Burada ise Device sınıfını gene dönüştürmek zorunda kalacaksın (bu sefer
XML'e). Ama ben bunda bir problem görmüyorum, başka türlü nasıl olacak ki?

Her durumda serialize etmek zorundasın Device sınıfını, karşıdaki Python
programı olmak zorunda değil, senin sınıfın yerine formatlanmış biçimde
datayı vermen lazım.