[Gelistirici] Fwd: [RFC] Depoda Tomcat5 yerine Tomcat6

Hakan DILEK hakandilek at gmail.com
16 Ağu 2007 Per 00:25:00 EEST

On 8/15/07, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> wrote:
> Burda yazmadığım 3 yeni açık daha var, konu aslında Tomcat geliştiricilerinin
> tutumu. Tomcat5 olmazsa olmaz diyorsan tamam ama yoksa Tomcat6 paketleyelim
> kafamız rahat olsun.

Haklisin. Ben Tomcat6'yi paketlemeye girisiyorum. Tomcat5 de simdilik
playground'da kalsin. Bir gelisme olursa duzeltir contrib'e dogru
ilerletiriz.

> Ayrıca examples'i hiç paketlemiyelim diyorum, onlarda çok fazla açık çıkıyor.

Ben de examples'i paketleme taraftari degilim, fakat webapps\manager
uygulamasini paketleyebiliriz. Olmadan gelistiricinin eli kolu
baglaniyor.

- Hakan