[Gelistirici] [Contrib-commits] [buildfarm] info

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
11 Ağu 2007 Cmt 11:08:34 EEST

On Saturday 11 August 2007 07:50:05 Eren Türkay wrote:

> Bunlar benden habersiz nasıl derlenebiliyor?
Haklısın . Ninja ile compisimiz geldi :) Compositing konusundaki daha önceki
tutumunu bilmemiz bize cesaret verdi.
http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2007-March/006370.html

> Compiz gibi daha release
> çıkarmamış bir teknoloji için benim de bir şeyler söylemeye hakkım yok
> sanırım?
Tabii ki var.

> 3-4 kişinin denemiş olması sağlıklı çalışıyor anlamına gelmiyor,
Böyle bir istatistik bilgimi var elinde ?  Bizimle de paylaş. (Sadece ben 20
yakın sisteme kurdurdum :) )

> ayrıca paket isimlendirmeleri konusunda birazcık düşünmeniz gerek.
Düşünüldü . Taammüllere uygundur.

> İleride
> release çıktığında conflict verip paket adının değiştirilmesini
> istemiyorum.
Olmayan problemler yaratmayalım.

İyi Çalışmalar.
--