[Gelistirici] yeni paketler...

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
4 Ağu 2007 Cmt 21:03:33 EEST

On Saturday 04 August 2007 20:40:55 Ismail Dönmez wrote:
> Bu contribi çok fazla sıkmanızı anlamıyorum. Bırakın insanlar paket yapsın.
> Öğrensin. Bir zararı yok.

Sıkmıyoruz ki? Daha öncelikli ve ihtiyac duyulan paketleri yaparken de aynı
deneyim kazanılabilir. İleride verilen emeğin karşılığını vermeyecek bir
paket yapmak yerine daha çok ihtiyaç duyulan bir paketi yapmak daha mantıklı
geliyor bana. Bu konuda kimse kendini darda hissetmesin, isteyen herkes
istediği paketi yapar koyar, sadece işlerin daha iyi yürümesi için fikir
belirtiyoruz :)

2€