[Gelistirici] iso yansıları

Ergin Altintas ealtintas at gmail.com
2 Ağu 2007 Per 17:39:13 EEST

Necmettin Begiter wrote On 02-08-2007 00:26:
> Aslında mesele basit, 256/64 ADSL bağlantı kullanıyorsunuz, %1 olması için 10
> dakika geçmesi gerekiyor, 10 dakika bekleyemeyen de indiremiyorum sanıyor :
Şimdi baktım indirilecek dosya boyutu ve dosyanın standart bağlantı
hızlarında ne kadar sürede indirilebileceğine ilişkin bir açıklama yok
http://pardus.org.tr/indir.html sayfasında.

Belki de web sayfasına bu konuda bir uyarı metni konulması (en azından
okuyan kişiler için) bu ve benzeri sorunları hafifletebilir.

Saygılarımla,
Ergin.