[Gelistirici] iso yansıları

Koray Löker loker at pardus.org.tr
1 Ağu 2007 Çar 18:27:41 EEST

On 01 Aug 2007 Wed 17:49:37 Rasim AKAR wrote:
> Slm;
>
> Gelen bir maildeki ibare üzerine şu soruyu sormak durumunda kaldım.
> isolarımızda veya yansılarımızda bir sorun mu var her 3 yansıdan da
> indirilemediğini iddia eden bir mail aldım. Ben kendi yansımı kontrol ettim
> ama ULAKBIM i bir kontrol ederseniz.

Bence CD büyük diye indirmekten vazgeçiyorlar ya da başlaması, ilerlemesi çok
uzun sürdüğü için problem var sanıp yarıda kesiyorlar, sonra "link
çalışmıyor" oluyor Türkçesi...

Daha önce bu konuda 20 kere posta aldıysam 1 tanesinde gerçekten çalışmayan
yansı vardı, adresi düzelttim. Hiç birinde bütün sunucular birden sorunlu
falan değildi...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->