[Gelistirici] [Contrib-commits] r4075 - in applications/games/risk: . files

Barış Metin baris at pardus.org.tr
30 Nis 2007 Pzt 14:16:19 EEST

"Ayan Öztürk" <ayanozturk at gmail.com>:
> contrib deposu hesap sahiplerinin (yine örnek ben) geliştirici listesine
> gönderilen mesajlarının onaylanarak iletilmesi de başka bir konu. bence
> büyük bir zaman kaybı yaratıyor..

Liste yöneticisine (arda at pardusman.org) kendinizi tanıtan bir e-posta gönderip
yazma hakkı vermesini isteyebilirsiniz.

Yine bir e-posta ile çözülebilecek bir sorun (admins at pardus.org.tr). contrib
ayrı bir SVN deposu olduğu için (tarihsel nedenler ;)) hesapları ayrı ayrı
yönetiyoruz. Belki kalıcı bir çözüm için contrib ve pardus deposu hesaplarını
birleştirebiliriz?

--
Barış Metin