[Gelistirici] devel -> contrib

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Nis 2007 Paz 22:29:21 EEST

Selamlar;

Artık contrib derlendiğine ve aktif olarak kullanıldığına göre, devel ve hatta
2007'de bulunan bir takım paketleri taaaa ilk zamanlardaki depo politikamızda
bahsi geçen "depoda bir işi yapan bir uygulama olmalı" mantığı ile yakın
zamanda değil ama gelecekte contrib deposuna taşımak istiyorum.

Ne gibi paketler derseniz örneğin dağıtımda kopete varken gaim ve amsn'in yeri
contrib olmalı v.s diye düşünüyorum (hemen atlamayınız lütfen sen
kullanmıyorsun diye kimse kullanmıyor sanma diye).

Bu durumda fikirleriniz nelerdir, depo olduğu gibi kalmalı ve politika mı
revize edilmeli yoksa politika kalmalı depo mu değişmeli? Benim oyumun 2.
şıkka gittiği heralde anlaşılıyordur :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>