[Gelistirici] color{svn/cvs/gcc}

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Nis 2007 Paz 17:24:33 EEST

29 Nis 2007 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Bende ayrı paket yapsak dicektim, çok güzel olur açıkçası. Bununla ilgili
> bir soru test deposunda deltaya geçecek miyiz? :)

Daha değil, delta için önce şu pisinin reload sorunlarının hallolmasını
beklemek, akabinde farmdaki desteği geri açmak bir de politika belirlemek
gerekiyor. Üzerine bir seri test daha güzel olacaktır, her ne kadar 2007
kurulan sistemden deltalar ile sorunsuz güncelleme yapabiliyor olsamda sadece
benim testlerime güvenmek iyi olmayabilir :P

Tercihim 2007.2 ile deltaya geçmek ve delta paketleri 2007.2 -> güncellemeler
şeklinde tutmak. 2007'den beri tüm paketler için olası tüm deltalar hallice
yer tutuyor :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/