[Gelistirici] Python *.pyc/*.pyo pakhandler

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
29 Nis 2007 Paz 14:11:44 EEST

Selamlar,

Python paketine yaptığım son commit ile bir paketin içinde *.py dosyası varsa
*.pyc ve *.pyo dosyaları otomatik oluşturuluyor ve paket kaldırıldığında
onlar da kaldırılıyor. Böylece hem python programları biraz daha hızlı
çalışacak hem de program kaldırıldığında ortada gereksiz pyc dosyaları
kalmayacak.

Elle py_compile.py çağırmak zorunda kaldım çünkü py_compile içinde
optimization level (-O) parametresini set etmenin bir yolu yoktu.

İtirazı olan yoksa 2007'ye merge etmek istiyorum.

P.S: piksemel rocks

Sevgi saygı,
ismail