[Gelistirici] IRC �

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Nis 2007 Paz 11:19:28 EEST

Merhaba,

On Sunday 29 April 2007 03:02:28 Eren KOVANCI wrote:
> Bu nedenle bu çağrınızı geliştirici listesinde değilde kullanıcı listesinde
> ya da forumlarda yapmanızı kendi adıma rica ediyorum.

Hayır, aman aman... Pardus-* e-posta listelerinin hiç birisinde lütfen bu tip
çağrılar yapmayın, işi gücü bırakıp sabahlara kadar bu konuda olmadık geyik
üreten insanları huzurlu ortamımıza çekmeyin...

Forumlara forum yöneticileri karar versin, o ayrı... ama lütfen pardus/uludag
alan adını içeren ortamlarda siyasi tartışmaya mahal verecek çağrılar
yapmayın.

Bloglarınız var, onları kullanın, merak etmeyin liste/forum takip edecek kadar
kendini işin içinde hisseden her kullanıcımız bloglarımızı, gezegenleri de
takip ediyorlar.. Mesajlarımızı oradan, daha bireysel ve sağlıklı biçimlerde
ifade edebiliriz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->