[Gelistirici] autoxml -> autopiksemel

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
28 Nis 2007 Cmt 22:57:17 EEST

ismail.py deki ek denetimleri pisi içine taşımak ve autoxml kodundaki bazı
sorunları ortadan kaldırmak için ilk adım olarak, piksemel paketine benzeri
işlevler sunan bir modül ekliyorum.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/python-modules/piksemel/src/autopiks.py

adresinden bakabileceğiniz modülün autoxml'e göre avantajları:

1. Tag sıraları getsourcelines garabetiyle alınmıyor, oldukça hacky olan o
koda gerek kalmadı.
2. Kod 1140 satırdan (pisi/pxml dizini), 383 satıra indi.
3. %5 civarı daha hızlı çalışıyor.
4. malloc sayısı oldukça düşüyor, ama bellek kullanımını tam ölçemedim.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/repokit/src/ismail2.py

adresinde bunu kullanan bir uygulama görebilirsiniz.

Özellikle tanımlamaların yazıldığı sentaks konusunda fikirleriniz lazım,
anlaşılıyor mu, daha kısa yazılabilir mi vb..

Hazır olunca, PiSi'ye entegre etmek için, rm -rf pisi/pxml yaptıktan sonra,
specfile.py gibi yerlerdeki tanımlamaları yeni sentaksla değiştirmek yetecek.