[Gelistirici] IRC Toplantısı #3

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Nis 2007 Cmt 01:16:18 EEST

27 Nis 2007 Cum tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Normalde önümüzdeki hafta içi yapmamız gereken IRC toplantısını şenlik
> nedeniyle 1 hafta ileri atıyorum :), hatta ve hatta şenliğe gelebilecek
> olanlarınız varsa orada toplanmayı öneriyorum?

Bu durumda Cumartesi öğleden sonra Çatı'da nefis yemek eşliğinde toplanıyoruz
(ilk buluşma yeri olarak şenlik mekanının ortasında "Pardus Pardus" diye
bağıranların yanına geliniz), şenlik programına bakmadım o sırada
seminer/panel v.s varsa saati ya da günü kaydırabiliriz ama toplantıyı
haftasonu yapmak en geniş katılım açısından uygun olacaktır.

Not2Ali: Nitelikli çoğunluk öneriniz reddedildi, 20 kişi gelin beni yoklamaya
zorlamak için haahahahha!

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/