[Gelistirici] pijama

Oğuz Yarımtepe oguzy at comu.edu.tr
25 Nis 2007 Çar 00:33:10 EEST

Selam,

paketler.pardus.org.tr sayfası için yeni bir arayüz yapacağım demiştim. A.
Murat Eren sorunca jabberda söyliyeyim dedim, bilginiz olsun. Sınavlarım var
bu hafta da (geçen hafta da vardı). Öncesinde de bir kere bakabildim pisi api
nasıl kullanılıyor diye. Svnden package-manager uygulamasının kaynak
kodlarına biraz bakıp pisi.context.packagedb.get_package_repo,
pisi.api.list_*'i kullanabileceğimi gördüm. paketler sayfasının şu anki
halinin kaynak kodlarına (nerde?) bakabilsem güzel olurdu. Okursam anlarım,
olmadı sorarım. Cumadan sonra hafta sonu izmir'e gitmem gerekecek. Sonrasında
mesaimi bu işe ayırmak istiyorum. İlk etapta arama yapılabilen (varsayılan
olarak contrib, devel, playground ve 2007 depolarında), paket bilgilerini
gösteren (şu ankine benzer ama tarihçe ve yama kısımlarını uzun uzun
göstermesine gerek yok, link olarak bulunsa merak eden tıklar görür diyorum,
yerine paket açıklaması, sahibi, bağımlılıkları, dosyalarını kullanarak
derlemek için yapılacak gibi şeyler olsa diyorum), yeni eklenen paket
bilgilerini de içeren (hatta bu kısmı rss kaynağı olarak da ayarlasam),
kategorilere göre paketleri listeleyen bir arayüz düşünüyorum. Bir feature
requestiniz var biliyorum. Uygulamayı pijama dizini olarak upload edeceğim.
Herhangi bir şeyin kısaltması değil. En azından ben bulamadım.

Baştan aklımdakileri yazayım, saçmaladığım, yanlış düşündüğüm, olmaması
gerekenler varsa söylersiniz diye düşündüm.

Bir dahakine daha somut şeyler yazmayı umuyorum
--
Oğuz Yarımtepe
LKD Seminer Çalışma Grubu