[Gelistirici] contrib buildDeps.py

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
20 Nis 2007 Cum 15:41:46 EEST

Cum, 2007-04-20 tarihinde 00:00 +0300 saatinde, Murat Şenel yazdı:
> (sanırım release arttırmamız gerekiyor)

Hayır. Svn'de değişen her paket farm tarafından güncelleme olarak
algılanır, tekrar derlenir ve buildno arttırılarak kullanıcıya
güncelleme olarak sunulur. Paketin derlenmesi için release arttırma
olayı Çağlar'ın insiyatifine kalmış bişey. Release arttırılmamış
paketleri derletmiyor :) Ben depend eksikliklerinin düzeltilmesinde
release arttırmayı gerekli görmüyorum, tabi bu konuda görüşlerinize
açığım.

Cum, 2007-04-20 tarihinde 01:25 +0300 saatinde, S.Çağlar Onur yazdı:
> Bozuk olan paketler değil buildDeps.py bu hafta sonuna kadar izin
> verin 2 depo ile çalışır hale getireyim :P

Bekliyoruz efenim :)