[Gelistirici] Fwd: [Contrib-commits] r3673 -

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Nis 2007 Cum 10:17:29 EEST

20 Nis 2007 Cum tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 20 Nis 2007 Cum tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

Birden fazla repo kullanınca, bir önceki deponun base listesinin üzerine
yazılıyordu, düzelttim. Bağımlılık hesaplarken ikili paket adına göre
değil, kaynak adına göre arama yaptığı için perl/libperl'de karşılaşılan
durum ortaya çıkıyordu, onu da düzelttim.