[Gelistirici] Depo Politikası

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
19 Nis 2007 Per 16:05:54 EEST

On Thursday 19 April 2007 15:13:22 S.Çağlar Onur wrote:

> Hepinizden bir 10 dakikanızı ayırmanızı ve [1] adresindeki belgeyi
> okumanızı rica edeceğim. Dünkü toplantıdan sonra "Depoya yeni bir paket
> eklenmesi" bölümünü revize ettim, fakat belgenin tüm durumu ile ilgili
> nedense içim pek rahat değil. Belgenin tamamını bir değerlendirir ve
> eksik/yanlış/açık olmayan/eklenmesi gereken kısımlar varsa haber verir
> misiniz?

Belgenin girişi biraz eski kalmış, sürüm numaramızı 1.2 olarak değil de 2007.2
olarak kullanıyoruz mesela.

Son kısımda farklı konudaki maddeler aynı seviyede gruplanmış. Ayırt etmek zor
oluyor.

Paketlerin inşa sırasında inşa dizini dışında işlem yapmamaları, inşa ve
çalışma bağımlılıklarının eksik yada hatalı yazılmaması, cyclic
bağımlılıkları olmaması gereği, depoya alınma kurallarına eklenebilir.