[Gelistirici] Kwin

Aycan iRiCAN aycan.irican at core.gen.tr
17 Nis 2007 Sal 12:28:32 EEST

"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> writes:

> 16 Nis 2007 Pts tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:

> Hm
> pisi lr
pardus-2007-test
   http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/pisi-index.xml.bz2
core
   /home/aycan/core-depo/pisi-index.xml.bz2

> pisi la core ne çıktı veriyor?
Kurulu paketler bu renkle gösterilir

> core deposunu silip tekrar eklemeyi dener misin?

Bunu yaptığımda "pisi la core" çıktısı gene boş görünüyor.

Ben pardus paket yöneticisinde ciddi tasarım problemleri olduğunu
düşünmeye başladım.

Sevgiler...

--
Aycan iRiCAN