[Gelistirici] Kwin

Aycan iRiCAN aycan.irican at core.gen.tr
16 Nis 2007 Pzt 18:04:00 EEST

"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> writes:

> 16 Nis 2007 Pts tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:

> Cevap yazdığımmı sanıyordum yazmamışım :(, bir kere daha pisi rebuild-db
> sorununu çözecektir test içindeki pisi'nin delta desteği var fakat daha
> yeterince sorunsuz olmadığı için -stable'a taşımadık.

Bahsettiğiniz yöntem sadece "'Package' object has no attribute
'deltaPackages'" uyarısına çözüm oldu.

Ancak benim pardus-2007'de kullandığım core adlı yerel depo halen boş
görünüyor. O depodan kurduğum paketleri pisi hiçbir depoda
bulamadığını söylüyor.

Örneğin:

# pisi info slime-cvs
Yüklü paket:
Ad: slime-cvs, versiyon 2.0, sürüm 1, inşa --
Özet: Emacs için uzman lisp etkileşim kipi
Açıklama: Bu paket emacs içinde lisp programı geliştirenler için uzman bir kip sunar.
Bileşen: None
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:emacs-cvs
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2007
Mimari: Any, Yerleşik Boyut: 2060260
Ters bağımlılıklar:

slime-cvs depolarda bulunamadı

Aşağıdaki komutlar sonuçsuz dönüyor.

# pisi la pardus-2007-test | grep slime
# pisi la core | grep slime

Oysa bu paketi ben core adlı yerel depomdan kurmuştum. Pardus'ta
bulamadığım için kimi yazılımlara pisi paketi yaratmıştım. Böyle
kurduğum yaklaşık 10 civarında paket var sistemimde.

Ne yapabilirim?

Sevgiler...

--
Aycan iRiCAN