[Gelistirici] Fwd: Re: Packaging grant for Pardus && PlaneShifti depoya alalım mı?

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
15 Nis 2007 Paz 19:52:48 EEST

On Sunday 15 April 2007 19:49:05 Murat Şenel wrote:
> Merhaba,
>
> Uzun süredir playground/murat altında duran bir oyun mevcut; PlaneShift.
> Lisans sorunu nedeniyle her dağıtım bu oyunu paketleyememekte, fakat Pardus
> olarak oyunu paketleme ve dağıtma iznini aldık (Summary kısmında biraz
> takla atarak tabi). Mevcut durumda, aşağıdaki yönlendirilmiş iletide
> belirtilen lisans şartlarına pspec içinde attığımız takla ile uymuş
> durumdayız.
>
> Oyundan biraz bahsedersek, oyun internet üzerinden oynanan 3 boyutlu bir
> MMORPG oyunu ve çok keyifli.

> [...]

crystalspace güzel bir oyun motoru. Benim açımdan uygundur en azından devel'de
olması.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer