[Gelistirici] [Projeler-commits] r352 - zangetsu/blog/templatetags

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
15 Nis 2007 Paz 05:54:22 EEST

15 Nis 2007 Paz tarihinde, projeler-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Author: meren

> +        self.model = [m for m in get_apps() if
> m.__str__().find(model.split(".")[0]) > 0][0]

Abi bu satırı biz ölümlü insanların da anlaması/daha sonra değişiklik yapmak
isteyince kağıda/kaleme sarılmaması için bu saçma formundan human-readable
formuna da getirirsen pek mutlu olacağım, hayır anlamadım ki tek satırda
yazınca biri havale mi yapıyor hesabına :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/