[Gelistirici] Kwin

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Nis 2007 Cmt 15:52:06 EEST

14 Nis 2007 Cts tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:
> Aşağıdaki adrese firefox ile girdiğimde kwin çöküyor. Bu genel bir
> problem midir yoksa sadece ben mi karşılaşıyorum?
>
>   http://www2u.biglobe.ne.jp/%7Ehsaka/

Çöken kwin değil de firefox olmalı (2-3 gün önce Gürer ve Faik'in yaşadığı
sorun olsa gerek), test deposunu kullanıyorsan yeni freetype'ı update edip
tekrar dener misin ben tekrarlıyamıyorum? Soun devam ederse firefox'u gdb ile
çalıştırıp (debug sembolleri olmadığı için çok anlamlı olmayacağını tahmin
ettiğim) backtrace yollar mısın [gdb /usr/lib/MozillaFirefox/firefox-bin]?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/