[Gelistirici] Fwd: [Mailinglist] Pardus GNU/Linux package

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
12 Nis 2007 Per 23:02:47 EEST

On Thu, 12 Apr 2007 22:53:28 +0300
Murat Şenel <muratasenel at gmail.com> wrote:

> Contrib derlenmeye başlandı ve Pardus artık daha da duyulacak...

Derlemesi bitti bile :) 30 kadar hatalı paket dışında fazla sorun
görünmüyor. Bir çok defa binary kurulum yapıldıktan sonra bağımlılık
eksikliğinden dolayı shared lib bulamama hatası ile karşılaştım. Artık
bunları da contrib kullanıldıkça ve bug girildikçe çözeceğiz.

Yarın listeye hatalı paketleri gönderiyorum. Onlar da çözüldüğünde
depoyu test etmek kalıyor geriye.