[Gelistirici] UEKAE Proje Kutlaması

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
12 Nis 2007 Per 19:27:57 EEST

Proje kutlamamız hakkında sizi habersiz bıraktık, eksiği tamamlayayım:

UEKAE *resmi* proje kutlaması günü geliştiricilerimizden Ali Işıngör, Ahmet
Aygün, Uğur Çetin ve Türker Sezer (ki Türker ta Bolu'dan geldi)
Enstitümüz'delerdi. Çok uzun süredir kutlama yapılmaması ve dolayısı ile
kutlanacak proje sayısının çokluğu nedeniyle bazı aksaklıklar yaşandı.
Bunların başında, maalesef, yalnızca UEKAE çalışanı geliştiricilerimiz için
teşekkür belgesi hazırlanmış olması vardı, ki bunu ben dahi kutlanmak üzere
ortaya çıkınca öğrendim. Sevgili Ali ile Ahmet'in yalnızca elleri sıkıldı
(Enstitü Müdürümüz Önder Yetiş tarafından), sevgili Uğur ile Türker
kalabalıkta kaldıklarından bu konuma dahi gelemediler. Öncelikle bu karmaşa
nedeniyle dört arkadaşımızdan, özellikle neredeyse tüm gün yolculuk yaparak
aramıza katılan sevgili Türker'den Enstitü adına özür dileyeyim, bir kez de
liste ortamında.

Neyse, biz *resmi* kutlama ortamından çabuk sıkılıp "çamlık" tabir edilen
bahçemizde pasta kestik, geyik yaptık, eğlendik. Kendi aramızda kutlamış
olduk projeyi. En sıkı geyiklerden en sıkısı da belgelerde yer alan "...
Pardus projesinin tamamlanmasındaki katkılarınız ..." ibaresinden
hareketle "Proje bitti mi?", "İşten mi atıldık?", "Yarın gelelim mi?"
sorularının havada uçuşması oldu. Bunu da liste ortamında açıklayayım: Proje
bitmedi, o lafın gelişi öyle yazıyor...

Neyse, teşekkür belgelerini tamamlama işini İnsan Kaynakları birimimiz ile en
kısa sürede tamamlayacağız. Belgelerin iletilmesi için aklıma gelen
bazılarınızın (bir çoğunuzun?) katılacağı Linux Şenliği'nde bir araya gelmek
ve bir ufak kutlama daha yapmak seçeneği oldu. Şenlik'e katılmayacaklar (yine
doğrudan bana) bir e-posta gönderirlerse onların belgelerini posta ile
iletiriz, diğerleri Mayıs başında Ankara'da...

İyi çalışmalar

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE