[Gelistirici] IRC Toplantısı #2

Ali Işıngör isingor at gmail.com
12 Nis 2007 Per 14:55:48 EEST

18 Nisan günü Milano'da olacağım ama katılmaya çalışacağım... Hatta organize
olabilirsek Pardus geliştiricisi Andrea Decorte ve katkıcımız Massimo Palaja
(ki ismini yakında geliştirici olarak önereceğiz) ile buluşup birlikte
katılabiliriz toplantıya... Toplantımıza biraz intergalaktiklik katalım...
;)

Ali