[Gelistirici] IRC Toplantısı #2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Nis 2007 Çar 22:50:46 EEST

Selamlar;

15 günde bir yapacağız dediğimiz toplantıyı arada benim unutmam ile
yapamadık :(, herkes için uygunsa 18 Nisan 2007, saat 21:00
#pardus-devel at freenode öneriyorum? Bu sefer geçen seferki gibi _bence_
verimsiz geçmemesini sağlamak için de konuşacağımız konu başlıklarını önceden
belirleyelim ve herkesin kafasında fikir olsun istiyorum. Böylece konu konu
ilerlerken söz almak isteyenler sıra ile söylemek istediklerini söyler ve şu
konuyu da konuşsaydık veya bunu amma da uzattık v.s gibi durumlara tekrar
düşmeyiz sanıyorum. Bu toplantının konu başlıklarını şöyle öneriyorum,
ekleyiniz/çıkartınız v.s;

* Bugzilla genel durumu,
* 2007/ deposu durumu,
* 2007.2 için neler eksik,
* devel/ deposu durumu,
* contrib/ deposu durumu,

Geçen toplantıdan kalanlar;

* İngilizce belgelerin yetersizliği için kim ne yapacak,
* Her türlü konuda "nasıl yapılır" ve "ne hangi sırayla yapılır" belgelerinin
eksikliği, tamamlanması için ne yapılabileceği,
* PEAR paketlerinin durumu.

Geçen toplantıdan beri yapılması gereken ama yapılmayanlar;

* Paketlere Daha Fazla Özen
* Bugzilla Çevirileri

Saygılar
--