[Gelistirici] [Contrib-commits] r3334 - applications/network/wlassistant

Ayan Öztürk ayanozturk at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 11:58:30 EEST

Haklısınız ama alışkanlıklar yüzünden belirli bir programı kullanmak
isteyenler var. zaten wlassistant contrib deposunda değil miydi. yani
standart olarak kurulu gelmiyor, standart güncelleme deposunda da yok.
mutlaka kurmak isteyen olursa, var işte burada diyebiliyorduk. Birde
network-manager ile tam olarak çalışamayan birkaç kişi tanıyorum. wireless'e
bağlandıktan bir süre sonra bağlantı kesiliyor ve tekrar bağlanmada sorun
yaşanıyormuş. bu yüzden wlassistant kullanarak bağlanıyorlardı. bahsettiğim
bilgisayarlara ulaşabilirsem soruna bakıp hata raporu olarak girmeye
çalışacağım.

iyi çalışmalar,