[Gelistirici] UEKAE Proje Kutlaması

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
5 Nis 2007 Per 08:01:48 EEST

03 Nis 2007 Sal tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> Sevgili Pardus geliştiricileri,
>
> UEKAE'nin bir Enstitü geleneği olarak yıllardır gerçekleştirdiği proje
> kutlama etkinliklerinde sıra Pardus projesine geldi. Bu Perşembe (5 Nisan)
> günü saat 15:30'da diğer birkaç proje ile birlikte Pardus projesine emeği
> geçenlere teşekkür edilecek, Enstitü çalışanları biraraya gelecekler, vs.

Kutlamaya tüm gönüllü Pardus geliştiricilerini temsilen sevgili Ahmet Aygün,
sevgili Ali Işıngör, sevgili Türker Sezer ve sevgili Uğur Çetin katılacaklar.
Çok ani duyurulduğu için (ben de iki gün önce haberdar oldum :-() yeterince
katılım sağlayamadık, bu nedenle geliştirici toplantısı da yapamıyoruz.

Tüm SVN katkıcılarımızın teşekkür belgelerini de en kısa zamanda postaya
vereceğiz, hala bana adresini göndermemiş olan varsa, lütfen...

Bu vesile ile her birinize bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Ürünümüzün
kalitesi ve gücü gün geçtikçe kendisini gösteriyor. Özellikle Pardus'un bir
UEKAE projesi olarak kalmayıp camiası olan bir özgür yazılım haline gelmesi
bizi çok mutlu ediyor.

Devam, daha iyiye...

--
Erkan Tekman