[Gelistirici] guncellemelerde custom uyari?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
5 Nis 2007 Per 00:18:57 EEST

Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr>:
> - Çekirdek güncellemelerinde sistemini kapatıp açmadan değişikliklerin
> etkin olmayacağını bildirmek (Tamam/Yeniden başlat düğmeleri ile)
> - Bir paketin lisansı kurulduktan sonra o paketin kullanımını
> kısıtlıyorsa bunu son kullanıcıya bildirmek (Tamam/İptal düğmeleri ile)
> - Paketlerin menüde nereye kurulduklarını belirtmek (Tamam/Çalıştır
> düğmeleri ile)
> - Bir servis (örn Apache) kurulduktan sonra bunun açılıp açılmayacağını
> sormak (Evet/Hayır düğmeleri ile)
> - ....

Hayır, böyle değil. Doruk'un önerisini ben doğru anlamamışım. Paket kurulum
işinin tümü ile otomatik yapılması (en azından ön tanımlı davranış olarak)
gerekiyor, bu bir tasarım kararıydı. Şimdi tekrar okuyunca önerinin buna
uygun olmadığını gördüm.

Benim (yanlış) anladığım, kurulum öncesi veya sonrası uyarıların kullanıcıya
gösterilmesiydi. Bunun dışındaki senaryolar üzerinde uzunca tartışmamızı ve
tüm götürülerini göz önünde bulundurarak karar vermemizi gerektiriyor.

--
Barış Metin