[Gelistirici] freecol gelistirici listesinden pardus yorumu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
2 Nis 2007 Pzt 16:43:46 EEST

29 Mar 2007 Per tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Peki bu sorunu şöyle çözelim, TÜBİTAK çalışanı olan kadrodan kimsenin şu
> anki şleri+contrib deposu sorunları ile uğraşacak vakti yok, yakın zamanda
> da böyle bir zaman aralığının açılacağınu sanmıyorum. Gördüğünüz gibi daha
> devel için bile bir çalışma yapmaya başlayamadık.
>
> Madem contrib'in ikili hale gelmesini bu kadar arzulayan var en geç
> önümüzdeki cumaya kadar bir makinayı şimdiki buildfarm'ın eşleneği şeklinde
> kurup contrib'in derlenmesi için ssh ile birinin erişimine açacağım.
> Buildfarm kullanımını wiki'de dökümante edeceğim (zaten atla deve birşey
> [...]

İnanmazsınız makinayı kurduk hatta denemek için birkaç contrib/ paketi bile
derledik :)

contrib buildfarm # ls /var/cache/pisi/contrib/
dolphin-0.8.2-1-1.pisi  kbackup-0.5.1-1-1.pisi  kdiff3-0.9.91-1-1.pisi
ktu-0.0.3-2-1.pisi         pisi-index.xml      pisi-index.xml.bz2.sha1sum
K7Z-0.6-3-1.pisi        kdesvn-0.11.2-3-1.pisi  keepassx-0.2.2-1-1.pisi
kxmleditor-1.1.4-1-1.pisi  pisi-index.xml.bz2  pisi-index.xml.sha1sum

Dışardan erişmek için real IP verilmesini/fw ayarlanmasını falan bekliyoruz,
sonra Eren'e satacağım makinayı...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/