[Gelistirici] [paketler-commits] r22416 - in 2007: . programming/languages/pascal/fpc

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 14:17:31 EEST

30 Mar 2007 Cum tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 30 Mar 2007 Cum tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Eğer bu kendi kendini bootstrap edemiyorsa binary fpc halini source'un
> yanına koymak gerekiyor, bu hali ile fpc olmayan bir sistemde derlenmesi
> imkansız

Daha önce binary fpc kullanıyordu zaten. Daha önce burda [1] konuşmuştuk bunu
ve ben de bootstrap kodunu silmiştim [2]. Hatta daha sonra böyle [3]
demiştin :)

Kaçırdığım birşey mi var yoksa tekrar eski haline mi getireyim?

[1] http://liste.pardus.org.tr/paketler-commits/2006-October/012526.html
[2] http://liste.pardus.org.tr/paketler-commits/2006-October/012534.html
[3] http://liste.pardus.org.tr/paketler-commits/2006-October/012543.html