[Gelistirici] postgres_ext.h dosyasının yeri...

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
28 Eyl 2006 Per 20:31:16 EEST

postgres_ext.h dosyası /usr/include altında olmadığı için bazı programlarda
(grass, qgis, gdal...) postgresql desteğini aktif hale getiremiyorum.
Postgresql'in actions.py dosyasında gördüğüm kadarıyla postgres_ext.h dosyası
özellikle kaldırılmış.

pisitools.remove("/usr/include/postgres_ext.h")

Sistemde /usr/include altına  postgres_ext.h dosyasını sembolik link olarak
atadığımda, sorunsuz olarak paketlerde postgresql desteğini açabiliyorum.
Kısaca, depodaki paket doğru mu? Eğer öyleyse, postgresql desteğini açabilmek
için patch yoluna mı gitmem gerekiyor ve ya postgres_ext.h dosyasının
kaldırılmasında bir hata olabilir mi?