[Gelistirici] Pisi komut satırı opsiyonları

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
24 Eyl 2006 Paz 23:25:55 EEST

24 Eyl 2006 Paz 16:00 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Info paket boyutunu da versin, -f verilirse "sadece
> dosyaları göstersin" vs. vs. :)

Ok. Bence paket update tarihini de göstermeli. Komut çıktılarını başka bir
yerde ayrıca konuşuruz o zaman.

>  Kurulacak paket yok anlamsız, sistemde kurulu mu değil mi onun
> bilgisini vermeli en azından. Depoda yok, zaten kurulu gibi.

svn'de düzgündür kendileri. :)

>  pisi it application.security  dediğinde -n verince depleri kurayım mı
> sorusuna da hayır demiş oluyoruz, ama kurulu paketleri kurma demek için
> "non interactive" bir yol kalmıyor, soru sorması pek iyi gelmedi bana.

Bakayım abi buna.

>  --only-security
>  --only-bug  (which includes security)

upgrade altında --fetch-only'miz vardı.... bir de nur topu
gibi --security-only'miz olsun derim...

- Faik